• Kilencedik alkalommal támogatták nonprofit szervezetek munkáját az E.ON önkéntesei a vállalat Pro Bono, azaz szakértő önkéntességi programján keresztül
• Az elmúlt években az energiavállalat több, mint száz munkatársa negyvennél is több, a társadalom számára fontos munkát végző szervezetnek segített szakértelmével
• Idén valamennyi civil társulás kommunikációs kérdésekkel fordult a vállalatcsoport önkénteseihez
Az Önkéntes Központ Alapítvány segítségével már kilencedik éve megvalósuló program lényege, hogy a Dunántúl, Budapest és Pest vármegye áramhálózatát üzemeltető energiacég munkatársai nonprofit szervezeteknek nyújtanak különböző területeken szakmai támogatást, segítve őket abban, hogy hosszú távon sikeresebben, eredményesebben működhessenek.
A pályázaton kiválasztott civil szervezetek kommunikációs kérdésekben kértek szakértői támogatást, hogy hatékonyabban tudják megszólítani a környezetükben élőket, elérni programjaik kedvezményezettjeit vagy éppen önkénteseik toborzásában, illetve megtartásában szerettek volna szintet lépni. Az együttműködés fókuszát teljes egészében a civil szervezetek igényei határozzák meg.
Az ideiekkel együtt a vállalat már negyvennél is több nonprofit szervezetnek segített az elmúlt években, a Pro Bono programban eddig több, mint száz E.ON-os önkéntes vett részt. A program két részből áll. Az első alkalom a diagnózisé, amikor a civil szervezetek és az E.ON szakértői átnézik a pályázók elképzeléseit, várakozásait és közösen kitűzik a célokat. Ezt egy intenzív műhelymunka követi: a Pro Bono Maraton keretében egy teljes napon át közösen dolgoznak a csapatok azon, hogy a szervezetek miként lehetnek céljaik elérésében hatékonyabbak és eredményesebbek.
Az Északi Támpont társadalmi célú kommunikációval foglalkozó nonprofit szervezet. Az átaluk gyártott filmek segítségével mutatnak be olyan aktuális, érzékenytársadalmi témáikat, amelyek mindannyiunkat érintenek. Szemléletformáló, figyelemfelhívó alkotásaikkal már több szakmai díjat is nyertek. A vállalat szakemberei az alapítvány külső kommunikációjának fejlesztéséhez adtak inspiráló gondolatokat, de a közös munka során nagy hangsúlyt fektettek a szervezet márkaépítésére is.