ÉSZAKI TÁMPONT KÖZHASZNÚ EGYESÜLET
Általános információk |
Kapcsolattartók |
|
Telefon: +36-1-280-1677 E-mail: eszakitampont@gmail.com Cím: 1196 Budapest Zalaegerszeg u. 117. Bank: 11600006-00000000-35916075 Adószám: 18085019-1-43 Szervezet nyilvántartási szám: Filmelőállítói regisztrációs szám: NFM/2218/2017 |
Elnök: Tóth Bálint Telefon: +3670-365-7245 E-mail: toth.balint@eszakitampont.hu
Irodavezető: Berkei Éva Telefon: +3620-364-9516 E-mail: berkei.eva@eszakitampont.hu |
Ügyfélszolgálat
AppyCentrum Budapest, Nyugati tér 1, 1066
Csak előzetesen telefonon vagy e-mailben egyeztetett időpontban tudjuk Partnereinket fogadni, ennek hiányában a portaszolgálat nem engedélyezi a belépést.
Székhely
Budapest Zalaegerszeg utca 117, 1196
Panaszkezelési Szabályzat
Az alábbiak szerint biztosítunk lehetőséget információ kérésre, illetve panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.
Információnyújtás rendje, módozatai
Tevékenységünkkel kapcsolatosan információkat kérhet az alábbi csatornákon keresztül:
- E-mail: eszakitampont@gmail.com
- Telefonon: +3670-365-7245
- Személyes ügyfélszolgálaton keresztüli panaszbejelentésre előzetesen telefonon egyeztetett időpontban biztosítunk lehetőséget. Cím: Budapest, Nyugati tér 1, 1066
Az ügyfelek jogai:
A panasztevőnek joga van az őt érintő iratokba betekinteni, joga van a panasz elbírálásáról tájékoztatást kapni és joga van kérni adatainak bizalmas kezelését.
Panasztételi csatornák:
Tevékenységünkkel kapcsolatos panaszokat csak írásban fogadunk el. Panaszát a panaszbejelentő űrlap kitöltésével juttathatja el hozzánk. A panaszbejelentű űrlap ide kattintva érhető el.
A panaszokat, reklamációkat lehetőség szerint a panasz alapjául szolgáló ok keletkezése, ill. annak tudomásra jutását követően maximum két héten belül kell benyújtani.
A panaszok regisztrációjának módja:
A beérkezett panaszokat szervezetünk panaszkezelési nyilvántartásban regisztrálja. A panaszokról és azok kezeléséről szervezetünk évente panaszkezelési beszámolót készít, amelyet minőségbiztosítás céljából továbbít a Civil Iránytű Alapítvány részére is.
A panaszok kivizsgálásának folyamata:
A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításáért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről az Egyesület elnöke dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe esetenként be kell vonni az Egyesület Elnökségét és/vagy Felügyelő Bizottságát.
A reklamáció lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést tárolni kell. Az esetleges helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a reklamálót illetve mindezt rögzíteni kell a panaszkezelési nyilvántartásban.
Panasz visszajelzés módja, ideje:
A panasz regisztrációját követő lehető legrövidebb időn, de maximum tizenöt napon belül a panaszost írásban tájékoztatjuk a szervezet álláspontjáról. Amennyiben a panasz kivizsgálása ennél több időt vesz igénybe, a panaszost 15 napon belül erről is írásban tájékoztatni kell, majd a kivázsgálást követően új tájékoztatást kell küldeni írásban a panaszosnak.
Panaszkezelési űrlap elérhetősége: https://forms.gle/HjXV9EPZ8yqTfaVB6